Betaling og frakt | Lille Vinkel Sko

Betaling og frakt

Kjøpsinformasjonen under er forbeholdt kjøp i nettbutikken. Egne vilkår gjelder for kjøp i våre fysiske avdelinger. 

Ordrebekreftelse, (sporingsnummer) og Min side
Du vil etter gjennomført bestilling få en ordrebekreftelse på skjermen, og i løpet av kort tid en bekreftelse pr. e-post. I denne vil du finne link til ordren/ "min side", slik at du enkelt kan følge status på bestillingen din. Dersom du ikke skulle motta en slik ordrebekreftelse er det sannsynlig at du har oppgitt feil e-post-adresse. I så filfelle bør du logge deg inn på "min side" og sjekke e-postopplysningene der, samt at ordren er registrert der. Gjør den ikke det har det skjedd noe feil, og du må kontakte oss så vi kan finne ut av det. E-posten kan også i noen tilfeller havne i nettsøppel - så sjekk der også. VIKTIG! Beskjed om at pakken har ankommet vil bli sendt pr SMS og EPOST. Det er svært viktig at du har oppgitt rett mobilnummer!

Rabattkode
Har du en rabattkode, skriver du inn denne når du er i kassen. En rabattkode kan være følgende; tilgodelapp, gavekort eller prosentavslag. Tilgodelapper og gavekort er "kundenes penger" og kan brukes på hva som helst i vår nettbutikk (fullpris- og salgsvarer). Har du imidlertid mottatt et prosentavslag, er dette en gave fra oss, og kan kun benyttes på fullprisvarer. En rabattkode kan kun benyttes én gang, og det er vi som lager rabattkodene til våre kunder. 
En rabattkode opprettet i nettbutikken, kan også gjøres om til en tilgodelapp som man kan benytte i en av våre fysiske butikker - isåfall må du ta kontakt med kundeservice i forkant, så hjelper de deg.

Betalingsløsning og frakt
I kassen har du du velge mellom to betalingsmåter. Du kan velge å betale med kort, eller med faktura. 

Vi har gratis utsendelse på fullprisvarer, men tar kr. 99 i frakt på salgsvarer. - Men kjøper du salgsvarer og fullprisvare på samme ordre, trekker vi selvsagt ifra frakten igjen (gjelder ikke skopleie) Ved kjøp av kun skopleie, tilkommer frakt på kr. 49. Sammen med salgsvare - kr. 99. Sammen med fullprisvare - kr. 0.

Vær nøye med å kontrollere opplysningene i kassen, både når det gjelder produktene du bestiller (modell, størrelse, farge og antall) og levering- og betalingsinformasjon. Beskjeder knyttet til ordren skrives i merknsadsfeltet i kassen. Når du har sjekket at alle opplysninger stemmer kan du trygt sende bestillingen.

Handel i nettbutikken har aldersgrense 18 år. Er du under dette, må en myndig person bestille for deg. Vil du handle med kredittkort må du være fylt 18 år.

Ved kortbetaling blir pengene reservert på kontoen din. Når pengene er reservert betyr det at de ikke er tilgjengelige for deg, men heller ikke overført til Lille vinkel Sko. Først når vi sender skoene belastes beløpet. Når du betaler med kort, håndteres betalingen av DIBS, for å garantere sikker og rask betaling. Er vi utsolgt for riktig størrelse sender vi deg i løpet av et par virkedager en utsolgtmelding pr. e-post, samtidig som vi opphever reservasjonen på kortet ditt. 

Lille Vinkel Sko vil aldri beholde din kortinformasjon. All informasjon sendes og krypteres via sikre servere. 

COLLECTOR BANK AB
I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi delbetaling via faktura ved kjøp over 1000 kr. Kjøp nå - betal senere. 
Les utfyllende om dette her. 

LEVERING
Vi sender skoene med Posten/Bring som klimanøytral servicepakke. Dette betyr at Posten forplikter seg til å redusere transportens klimagassutslipp og i tillegg kompensere for resterende utslipp. Du henter ut pakken din på ditt lokale postkontor/post-i-butikk. Dersom du ønsker skoene tilsendt til en annen adresse/postkontor enn det du sogner til, er dette du noe du må ta kontakt med Posten om. Vi kan ikke overstyre dette. 

Hjem på døren
Vi har alternativet at du kan få varene levert hjem til deg. Du får automatisk opp dette som alternativ til en kostnad på 195 kroner når du er i kassen.
Dette alternativet dukker kun opp om du bor i større tettsteder og de fleste byer.
Hjemlevering er mellom kl 17.00 og 21.00
Mottaker varsles to ganger på sms når pakken er underveis og ringes 30-60 min før levering. Det er svært viktig at du oppgir rett mobilnummer når du bestiller "hjem på døren".
Dersom Posten ikke får levert ut sendingen, vil sendingen returneres til oss, og vil med det bli behandlet som en uavhentet sending. 

Svalbard
Gebyret til Svalbard er på kr. 156 ved betaling med kort, og kr. 175 (156+19) ved betaling med postoppkrav. Dette inkluderer vårt ekspedisjonsgebyr, samt Postens ekstragebyr for sendinger til Svalbard. Merverdiavgiften trekkes automatisk fra når vi behandler ordren. For alle ordre som overstiger kr. 5000,- kommer et ekstra toll-gebyr på ca 200-250kr. Ved kjøp av salgsvare tilkommer også et fraktgebyr på kr. 99 (uansett om du betaler med kort eller postoppkrav).

Laget av Ny Media AS | Design Hanna V. Rosenlund
Webmaster Marie Bævre